Lite tips

När jag var hos frisören i fredags så handlade jag även med mig schampo, balsam och inpackning. Grejen är att för mig är det så himla viktigt hur det luktar, för jag tycker om när mitt hår luktar på ett speciellt sätt. Och därför har jag haft ett superbilligt schampo som jag använt ett tag, som bara luktar sjukt gott. MEN. De flesta budgetschampon innehåller alldeles för mycket salter, för att det ska vara bra för håret. Och nu när jag har ljusat upp det lite och vi går mot ljusare tider, kände jag att nu får jag faktiskt ta och ta hand om mitt hår igen. Tog mig själv i kragen och stod och luktade en stund på de olika serierna som fanns på salongen. Självklart bara dem som passar min hårtyp. Kom fram till att denna serie luktade himmelskt! Tillför håret både fukt, och proteiner för att bygga upp inifrån. Många schampon ger bara fukt och lägger sig som ett skikt runt hårstrået, men beroende på hårtyp är det viktigt att ha ett uppbyggande schampo som inte bara ger en illusion av friskare hår, utan faktiskt också stärker. Och färgar man och stylar håret mycket så gör det stor skillnad.
Hur som helst blev det REDKEN Real Control-serien. Redkens produkter har alltid varit mina favoriter. Och nej, ingen sponsring här inte. Kände bara för att berätta om hur viktigt det är i längden med bra hårprodukter ;)

Kommentarer
Postat av: Farzad

HAHAHAHAHHAHAHAHAHAH

2010-03-22 @ 14:23:09
URL: http://finest.se/farzadramin
Postat av: Lotta

Inifrån? Ett hår kan inte byggas upp inifrån med hjälp av shampoo balsam och inpackning. Det handlar om rätt kost! Men men, du är väl inte så jättesmart!! Hej

2010-03-25 @ 08:30:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback