Nej tack, pappa, det är så bra så

Pappa har alltid velat att jag ska låta mitt svarta hår växa ut och klippa lugg! Eh...not so much va? ;) hehe.
Idag skiner solen och jag är sjukt glaaaad. Dels för solen, men mest för att min mami kommer ikväll!! Hon kommer för Laila och Niclas bröllop, och stannar tills på måndag. Det ska bli så mysigt att få ett par dagar ihop! Tyvärr så missar jag ju Lailas bröllop. Har verkligen försökt få ledigt, men det går ju såklart inte. Känns så himla tråkigt när det är en person som står mig så otroligt nära. Skulle ha sjungit på vigseln, men det blir på festen istället.
Mamma kommer sent ikväll, och eftersom föreställningen ikväll är inställd så blir det Stockholm Live istället! Det var ett tag sen man hade en ledig fredag, så fredagsmys deluxe, jaa tack!
Nu ska jag gå och leka lite med solen, gotta love him

Kommentarer
Postat av: Dramatik

Instämmer.

2010-03-05 @ 18:28:57
URL: http://teatergatan.blogg.se/
Postat av: Selma

Du var söt ändå! :) Synd att du inte fick ledigt.. Jag skulle gärna vilja gå ;)<3



Ha det så bäst, massor med pussar och kramar till dig <3

2010-03-05 @ 19:03:00
Postat av: Cecilia

Hihi du är ju söt i allt Du Janet! :) <3



Håller med Selma, synd .. &

säger samma här SKULLE GÄRNA VILJA GÅ haha (:

massor av kramar till dig, Finaste Janet <3

2010-03-06 @ 00:52:35
URL: http://ciccianderssonn.blogg.se/
Postat av: mandy

Du ser ut som Nicki Minaj i den där frisyren :)

2010-03-09 @ 21:09:10
URL: http://heed.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback