Nu är det vår!!!! Ja nu är det så jäkla vår

Inge mer vinter. Och när det blir dåligt väder igen är det fortfarande vår. Fast dåligt väder. Men ändå vår. Så nästa gång det blir en annan årstid är det sommar. Bara så ni vet.
Det var någon som frågade om mitt halsband som jag har på alla bilder. Det är från Bulgari, fått det av min älskade pappa. Jag tar aldrig av mig det. Jag är en slarver, men vissa smycken håller jag hårt om. När någon man älskar ger en ett smycken, är det ett evigt tecken på kärlek, att bära med sig. Oj så poetiskt. hehe
Hörs sen, tjing tjong

Kommentarer
Postat av: Cecilia & Selma!

Haha! :)

skönt med vår!!



Jätte söt bild <3

2010-03-24 @ 20:09:23
URL: http://welovelailabagge.blogg.se/
Postat av: :)

haha

det var roligt skrivet!

2010-03-24 @ 20:34:43
Postat av: sheerin

uuuu love your fuuur ;)

2010-03-26 @ 10:00:55
URL: http://shini.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback