Såhär glad är jag idag

Har powerwalkat, sprungit ärenden och handlat. Bra dag. Och vad är bäst av allt? Solen såklart. Sjukt mycket tjat om solen nu. Men har man pratat så mycket om snön och kylan, kan man lika gärna välkomna solen och värmen right? Right.
Det var någon som kommenterade att jag inte nämnt nåt om det persiska nyåret! Det beror väl mest på att jag redan har ett år jag går efter, och det vore lite oskönt att fira att ett nytt år börjar, mitt på mitt eget år. Grattade ju såklart familj och vänner som firar, men eftersom jag både jobbade då, och inte har min familj hos mig här uppe, fanns det inte så mycket att fira själv. När jag var lite yngre brukade vi alltid fira hos mormor, men de senaste åren har jag jobbat så det har inte blivit så mycket firande. Och vi är ingen särkilt traditionell familj. Högtider kan ju vara kul att fira extra, men det viktigaste tycker jag är att umgås med sina nära och kära, och vi är en såpass tight familj så vi har släktträffar så ofta det bara går.
Stor käft man har. hehe

Kommentarer
Postat av: Jennifer

Nu är jag nyfiken Janet! :) Det halsbandet du har på bilden, har du ganska ofta, eller hur? Står det för något speciellt, eller betyder det något speciellt för dej? Bara nyfiken som vanligt ;) Stor kram.

2010-03-22 @ 17:22:16
Postat av: Cecilia & Selma <3

Sötnos :D <3

puss & kram

2010-03-22 @ 18:31:27
Postat av: emmah (:

Så fiiin :D

PUSS

2010-03-22 @ 18:52:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback