Sambo with miss Lopez

Vet inte om jag har nämnt det, att jag och Alice inte får bo kvar i vår lägenhet längre än till maj då det är 2a hand. Jag har ju kollat runt en massa, men det är ju som vanligt svårt att hitta något bra i innerstan. Har levt efter "Det löser sig". Vissa saker bara känner man kommer lösa sig. Hur som helst blev det klart igår att jag flyttar in hos Denise! Hon bor ett stenkast ifrån där jag bor nu, så det blir en enkel flytt, och ett väldigt mysigt boende :)
Foto: Frank Nordenberg/Stureplan.se

Kommentarer
Postat av: Anonym

inte för att vara taskig men blir inte det som att flytta in hos sin morsa eller faster, hon är väl typ 40?

2010-03-26 @ 16:12:12
Postat av: Janet

Jag har vänner i alla åldrar, ålder har verkligen ingen betydelse. Denise är som en syster för mig!

2010-03-26 @ 16:29:45
URL: http://janetleon.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback