Tack gode gud för hostmedicin

Föreställningen funkade så gått det går, finns inte så mycket att göra än att bara köra på fastän man låter som en man. Efteråt var det RAW, där min käre vän gick vidare till finalen idag, och ska alltså köra på Göta Lejon ikväll också. Fantastiskt. Längtar tills Nour ska köra där om en månad.

Fick hostmedicin igårkväll, tur det. Annars hade jag hostat sönder min hals. Och det hade ju inte gått. Två föreställningar idag. Interesting. Får se vart det slutar.
Nu ska jag gå en promenad och få lite luft. Luft är alltid bra.

Kommentarer
Postat av: Selma

krya på dig sötnos <3

2010-03-27 @ 12:42:09
Postat av: Love

så "gått" det går?! janet, GO BACK TO SCHOOL! "gott"



;) loveyou.

2010-03-27 @ 18:54:07
URL: http://lovisajennervall.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback