Tvätta + Tokio Hotel = bra dag eller vad?! (-sjukdom på teatern då)

Hallååå!
Håller på och tvättar! Har hittat ett helt gudomligt sköljmedel och helt nya maskiner, så nu är det roligare än någonsin att tvätta!! haha. Idag var det dags för föreställning, men jag fick just ett mess ifrån vår producent att det inte blir någon idag eller imorgon på grund av sjukdom! Trodde inte man kunde ställa in, men måste man så måste man. Förra veckan var en pärs då jättemånga var sjuka, och röster är ju ömtåliga så de är ännu inte friska tyvärr... Massa kärlek till er guys! Krya på er!
Hur som helst! Det blir Tokio Hotel ikväll istället! Kära Alex Erwik frågade om jag ville följa med, och jag är inte den som bangar en konsert! Ska bli skitkul!

Kommentarer
Postat av: Cecilia

Ha det bäst finaste Janet! :D <3

2010-03-04 @ 15:54:55
URL: http://ciccianderssonn.blogg.se/
Postat av: emmah (:

Va roligt att gå på Tokio Hotel :D

2010-03-04 @ 16:06:44
Postat av: Selma

Ha det så bäst sötnos!! :)<3

2010-03-04 @ 19:41:38
Postat av: JH Production / Jonathan Hellberg

Hej Janet!



Är En 16 årig kille från stockholm som pluggar till musikproducent. Har stor passion för musik och det är det enda jag vill hålla på med.



Till min fråga, jag har en demo/låt där jag och min tjej kompis sjunger, skulle jag kunna skicka den till dig på något sätt och se om du kanske va intresserad i att sjunga den själv? :D



Skulle uppskatta svar och kanske email adress eller liknande? :D



Kontakta mig gärna på [email protected]



Tack på förhand // Jonathan Hellberg

2010-03-04 @ 23:01:49
Postat av: Anonym

2010-03-04 @ 23:09:55
Postat av: George

Vilken härlig puss bild.. puzz tbx sötis :P

2010-03-08 @ 15:15:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback