Det ska va gött å leva, annars kan det kvitta

Träffade upp Parisa efter föreställningen idag, och tänkte att vi käkar middag innan Farzads stand-up som vi skulle på. Så vi strosar omkring en stund på söder innan vi bestämmer oss för att käka på Garlic & Shots. Och vad är då oddsen att vi väljer samma ställe som mina kära kollegor?! Aldrig slipper man varann....haha. Skämt åsido så är det verkligen en grym ensemble. Alla är så himla fina.
Så det blev en mysig middag. Ni måste förresten käka där! Dem trycker i sjukt mycket vitlök i allt, underbart. Deras vitlöksköttbullar säger jag bara...wow.
Stand-upen var sköj, dog av skratt, sånt gillar vi ju. Och nu är jag helt slut i kroppen efter helgen, men ändå helt uppe i varv efter denna händelserika helg. Musik, fina människor, sjukt mycket skratt. En massa glädje och kärlek helt enkelt. (Förutom mobilen, men det pratar vi inte om)
Det är så jag skulle vilja sammanfatta mitt liv, den dagen det är över. Lycka. Och vi fortsätter i samma anda. Sov gott nu allihopa.
0-376aff852e9e0b78db33d10c2734d2ba.png

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback