Jesus så mycket bilder. Nya grejen. Ta bilder.

Började kvällen på Collage med fröken
där söta Valentina här nedan, hade drinkbjudning.
Sen var det dags för middagen på Sturecompagniet...
där vi kollade läget på goodiebagsen. Väldigt bra den här gången! De hade satsat på få saker av kvalitet, istället för en massa krimskrams.
Bland annat dem här SJUKT SNYGGA solglasögonen. Observera min ironi. Får spara dem till den dag jag tänkt gå Elton John-chic. Typ. När fiskar kan flyga.
Begåvade Sibel satt bredvid mig
Förrätten såg ut såhär....om ni undrade. Det var stora speklationer kring vare sig det var lax eller tonfisk. Lax var det visst.
Och så "huvudrätten". Vi fick välja mellan nio killar, en av dem skulle vinna. Jag blev generad! Åt dem. Gå på en catwalk och ta av sig tröjan. Lite krystat. Men HELT OK. hehe.
Sen vart det pusskalas
och det var Beccis som stod bakom hela tjofräset. Duktig flicka det där.
Har ingen aning varför jag gjorde en så vidrig pose med Parisa . Variation gone wrong. hehe

Har känt mig krasslig så det blev en tidig kväll. Sammanfattningsvis en riktigt bra kväll.

Oj så fina vänner jag har.

Kommentarer
Postat av: Cecilia

Kul med bilder! :)



VACKRA MÄNNISKA <3

2010-03-26 @ 22:17:43
URL: http://ciccianderssonn.blogg.se/
Postat av: Cecilia

KUL MED BILDER! :)

vackra människa..

2010-03-26 @ 22:18:18
URL: http://ciccianderssonn.blogg.se/
Postat av: Cecilia

haha förlåt för att jag skicka

två likadana xd..

trodde inte denn första kom :)



aja man kan ändå inte nämna för mycket hur

vacker du är<

2010-03-26 @ 22:19:04
URL: http://ciccianderssonn.blogg.se/
Postat av: Selma

Verkade som du hade en härlig kväll! :D



Och självklart så var du lika fin som alltid :)<3

2010-03-26 @ 22:25:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback