1 Maj, 2010

Framme i Thailand nu.
Så vackert så jag avlider. En sån skönhet. Havet, himlen, allt. Alla byggnader har så fina detaljer och jag är helt blown away över deras fantastiska service, dem har verkligen verkligen fattat grejen. Det är himlans varmt och fuktigt också, mina stämdband kommer tacka mig nåt enormt. Vi kom fram på kvällen så det blev en middag på stranden med nygrillad fisk, och så la vi oss på en filt och jag somnade till en utsikt utan dess like.
Vill också säga att jag verkligen saknar alla mina favoriter! Om ni känner er träffade, ja då är ni förmodligen det. Önskar att ni alla var här! Stor puss.
(den här är för dig pappa)
Imorgon väntar en hel dag med bara sol och bad.

Kommentarer
Postat av: Selma

gud vad vackert det ser ut och vara!

Thailand är ett land, dit jag bara måste åka till!

Hoppas du har det bäst Janet, massor med kramar till

dig sötnos <3

2010-05-01 @ 20:10:28
Postat av: emma :)

Gud va härligt :D



Ha de göööööööööööööööööööööööööööööttt :DD



Stoooooooooooooooooooooooor PUUUUUUUSSSSSSSS :D<3

2010-05-01 @ 21:49:26
Postat av: Cecilia

Åh vad kul .. du förtjänar det verkligen Janet! :)

ha det så bra nu ! <3

2010-05-02 @ 00:43:18
URL: http://ciccianderssonn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback