aaaaaaaaaaaah vad jag älskar iPhone. Om du funderar på att skaffa en, TVEKA ALDRIG. It's not just a phone, it's a lifestyle.

Kom precis hem från Media Markt. Fan vad jag älskar att handla elektronik med pappa! Det är nåt särskilt med att gå igenom alla produkter som finns, och jämföra och hålla på, tillsammans. Bästa far och dotter-aktiviteten. Vi har haft några av våra bästa times när vi handlat. För vi är lika envisa och när vi väl går in för nåt, så ger vi oss inte förrän vi hittat det bästa alternativet. Och nu kollar vi hästar. Pappas favoritaktivitet.
Ps. Hittat en grym application till iPhone. Därav den ascoola bilden. (jo den är visst ascool)
Ps 2. Ser ni tavlan på bilden? Det är en målning på mig när jag var liten. hehe.
Ps 3. Ignorera den grisiga take away-muggen. Jag är född sån. Klantig.
Ps 4. Rubriken har ingenting med texten att göra. Det var ingen iPhone vi var ute efter. Det var bara en spontan känsla av kärlek som vällde fram, som jag var tvungen att uttrycka i rubriken.

Kommentarer
Postat av: emma :´)

Gud va du är härlig Janet!

Love u <3



Ps. Kan du inte ha en frågestund snart?

2010-05-18 @ 20:01:59
Postat av: Alex

Haha det är heeelt omöjligt att inte tycka om dig!

BTW Välkommen tillbaka! (Läs: Jag beklagar sorgen) haha

2010-05-18 @ 22:28:05
Postat av: Cecilia

Haha du är för go du! :)

btw, jag älskar den bilden på

dig i bakrunden.. jätte söt, såg

den i made in sweden också :D

kramar<3

2010-05-18 @ 22:31:14
URL: http://ciccianderssonn.blogg.se/
Postat av: Janet

Emma - Jorå, vi kör på en snart!



Alex - Haha!! Tack!



Cecilia - Tack söta!!

2010-05-19 @ 14:34:56
URL: http://janetleon.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback