Burnt baby burnt

Vi har ju såklart bränt oss. Det svider. Dumme dumme. Man tror ju att det är lugnt när man ligger där och det blåser så fint och man badar. Men tji fick vi. Solen är galet stark här. Så nu sitter jag insmord i Aloe Vera för att kyla ner huden. Imorgon åker solskydd 30 på! Jag ömsar helst inte skinn..Det vore lite oskönt. Ikväll åt vi middag på ett litet ställe i närheten. Grillad lax! De har fantastisk fisk här. Maten här i allmänhet är verkligen i min smak. Grillad fisk, kyckling, grönsaker, och exotiska frukter. Love! Papaya har blivit en favorit. (vem bryr sig om din papaya tänker ni hehe). En grej som jag verkligen ogillar är stånden där folk drar i en, och det räcker med att man tittar på en lite grej för att de ska pruta och hålla på. Sverige är skönt på det sättet. Struktur. Det finns ett pris på en vara, och sen väljer du om du ska ha den eller inte. Och det ingen som tjatar på dig att du ska köpa varan.
Nu ska jag ner till stranden och läsa lite i kvällsbrisen. Kram!
Ps. Lägg på 5 timmar på svensk tid så får ni min tid.


Kommentarer
Postat av: Denise

Hej Janet!



Du svarar väldigt sällan på dem kommentarer du får vilket är ganska trist men hoppas ialalfall att jag får ett svar på denna fråga..



Du är ju t.e.x nu i Thailand

Om man nu skall åka utomlands och vara bortrest i ett par veckor och vill få en snygg bränna och inte flagna på en gång så finns det något som heter solpiller som man tar en gång per dag har du hört talas om dessa piller man tar mot solen? om man nu har lite känslig hy utan inte så mycket.. man får tydlien en snyggare bränna dock låter det väldigt intressant men sammtidigt är man osäker på om det nu inte är något fel osv.. har du hört talas om det skulle jätte gärna vilja höra det isåfall.. Vore till stor hjälp!! :)



Sedan undrar jag om du känner till några otroligt bra solskyddsprodukter från något märke du kan rekommendera som man kan köpa? finns en hel del men vet riktigt inte vilken man skall köpa då det flesta inte är bra man vill ju köpa de perfekta solskyddsprodukterna hoppas att du förstår mig och kan besvara på dessa frågor :-)



Skulle uppskattas enormt fina du!



Mvh Denise

2010-05-02 @ 22:08:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback