God morgon!

Gud så trött jag är i kroppen. Jet-lag, och den torra luften här. Vi däckade vid 23 igår. Jag och Popp tänkte att vi går på bio, så vi gick till biografen och köpte två biljetter till Familjen Jones, en skön iq-befriad amerikansk film. Det var en ny tjej i kassan, så allt tog 4 gånger så lång tid. Men med glatt humör väntade vi och gick ifrån med biljetterna. Käkade middag, och sen när vi ska gå in i salongen så står det "Clash of the Titans" på biljetterna?! Så vi går och påpekar detta enorma misstag, och hon säger att biljetterna till den vi ville se, är slut. (VADÅ SLUT?! VI SKULLE JU PÅ DEN HÄR JÄKLA FILMEN INNAN DIN NYA MUPP FÖRSTÖRDE ALLT, ville jag säga) Efter lite snack, som ledde ingenstans, eller något tecken på medlidande eller ens en ursäkt från hennes sida, blir vi så ställda och går därifrån. Självklart gör man misstag! Men gör man ju allt för att rätta till det, right? Hade jag varit hon hade jag försökt göra allt jag kan för att ordna upp det på något sätt. Kunde inte sluta skratta åt vår stora FAIL. Här var vi supersugna på bio, går in för det till 100 %, tänkte att vi köper biljetterna i förväg för en gång skull, och går iväg med ingenting. Det hela slutar med att vi sitter på en bänk, i en annan biograf, och gör ingenting.
Bästa bilden jag fick till på denna omedgörliga, bildhatande människa. Pumpa hjul-stop

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback