Hopp, ny rubrikjävel då

Ok.....det här med att jag har bränt mig har ni nog fattat. Ska försöka inte älta. (even though I'd like to) Men jag är faktiskt lite besviken, jag förväntade mig mer av mitt pigment. Tråkigt. Men ni vet hur det är. Man tror sig känna nåt, och så visar det sig att man inte gör det. Sämst. Särskilt när det är ens hud liksom. Ska strax ut och hoppa i poolen. Men innan dess måste jag vänta lite, då hela min överkropp blivit insmord i yoghurt. Det kyler som tusan, och vi har garvat ihjäl oss åt detta. Det är iskall yoghurt, och när det nuddar huden, ja då hoppar man till utav helvete. Så så är det med den historien. Vi har ännu inte kommit igång med aktiviteter (ska på safari, köra jet ski och lite sånt där), vi chillar till MAX. Nu blir man verkligen Tvingad till att känna lugnet, och det är så jäkla bra! Annars är det lätt att man ändå går runt och stressar upp sig, men det är 12 dagar kvar av detta, så det är lika bra att bara anpassa sig och ta det piano.
Aja, tja då!

Kommentarer
Postat av: Cecilia

Gud, i want summer NOW! :P



ha det så bra fina Janet :)<3

2010-05-04 @ 16:15:01
URL: http://ciccianderssonn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback