Not so top.

Idag mår jag inte så bra. Det kanske ni kan se på min tittanerochseledsenut-bild. Svepte nyss ett glas vitlök/citron-vatten. Det var riktigt gott. Vitlök är ju alltid gott. Och nu snackar vi verkligen ett glas med massa vitlök. Det var liksom, vitlök med vatten/citron. Vet inte varför jag försöker övertyga er om att det var mycket vitlök, som om det vore coolt att äta massa vitlök. Men det var mycket iallafall. Hur som helst. Eller jag vet inte varför jag skrev "hur som helst", jag har inte så mycket annat att säga. Ha en go söndag.
(ja det är en ko på nattlinnet)

Kommentarer
Postat av: Cecilia

Det suger att ha sånna dagar!

jag har mått dåligt väldigt länge nu,

vart nära på at göra en massa dumma grejer! :/

men nu börjar det vända för mig & du ska veta

att du gör mig jätte glad :)

puss & kram<3



p.s du är lika söt som alltid (:

2010-05-23 @ 12:59:27
URL: http://ciccianderssonn.blogg.se/
Postat av: Zoofie

Usch, min pappa tvingade mig att dricka det när jag var sjuk. VIDRIGT! Smakade kebabsås i käften på mig hela dagen. krya på dig!



Själv mår jag inte heller så rba med en pojkvän som är tjurig och verkar vilja göra slut >_< och sen suttit och väntat på mens som inte kommer i en månad. Hm.. vad gör man, liksom >_<

2010-05-23 @ 13:03:45
URL: http://zoofie.devote.se
Postat av: emma :)

Hoppas du mår bättre snart :)



Kossor e söööta :D

2010-05-23 @ 15:28:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback