Time to go home

Hej! Sitter och njuter av den sista mangon här, för ikväll åker vi hem till Sverige. (jo jag vet att vi har mangos hemma också men det blir aldrig samma grej) Det här har verkligen varit en rehabresa och jag känner mig som ny! På två veckor har jag inte stressat, använt något smink, stylat håret eller haft högklackat. Bara solat, badat, ätit bra mat, druckit litervis med vatten, lyssnat på musik och läst. Så skönt! Jag älskar ju att fixa och hålla på, men det är så bra att få vila från allt ett tag, och känna sig superfräsch när man vaknar på morgonen :)
Nu ska jag bada hela dagen innan planet går!
Ps. Observera solskyddsfaktorn på flaskan. Tjing!

Kommentarer
Postat av: Selma

Verkar som du har haft 2 underbara veckor, och vill verkligen också brun! Ha det så bäst Janet, puss och kram <3

2010-05-14 @ 21:40:40
Postat av: Cecilia

Håller med Selma, du är riktigt brun,

jag vill också va det Haha! :)

perfekta jävel ;) Nä skoja, fast

du är perfekt i mina ögon faktiskt :)

aja, Ha det så bra finaste! <3

2010-05-15 @ 02:45:54
URL: http://ciccianderssonn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback