00.13

Min älskade Martin, en av mina absolut bästa vänner, tog studenten. Studentmottagning hemma hos honom på eftermiddagen. Han drar till Los Angeles om 3 veckor för att dansa. Han är dansare nämligen. Sen flyttar han till New York i september. Herre min gud så glad jag är för honom. Att jag kommer sakna ihjäl mig tänker vi inte på.
Sen en sväng till Nöjesguidens smygläsning. Satte oss sedan på Avalon och njöt av solen och, kylan då. Tills det blev kväller. Och alldeles för kallt. Och jag hoppade så mycket studsmatta idag att jag pajade ryggen igen. FAIL. Men jag kan ju inte hjälpa det. Älskar dem där studsiga grejerna. Men det blev en underbar dag. På många sätt. En dag att minnas. God natt på er nu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback