3 Maj, 2010

Idag blev det att ligga vid poolen. Så jäkla grillad nu! Och inte på ett bra sätt. Så solskydd och tröja fick det bli. Vi har så fantastisk utsikt här. Hotellet ligger precis vid stranden. Har precis kommit hem från en lång kvällspromenad längs med stranden. Thailändarna har bra musiksmak! Känns som att vart man än går spelar de Whitesnake! Jag fick en läsarfråga från "Denise", om jag visste nåt bra solskydd. Och då undrar jag.......verkar det som att jag gör det? Hade jag haft det hade jag nog inte bränt mig ;)
Hörs snart igen! Puss!

Kommentarer
Postat av: emma :)

Gud va fin du e !



Puss!

2010-05-03 @ 18:59:38
Postat av: Cecilia

Håller med Emma!

jätttte vacker :)

ha det bäst , kram.

2010-05-03 @ 21:38:11
URL: http://ciccianderssonn.blogg.se/
Postat av: Selma

gud så härligt det ser ut, lyllo dig! Men det

förtjänar du verkligen! :) Och du var otroligt vacker

på bilden, fast det är du ju alltid! <3



Ha det så bra nu, pussar.

2010-05-03 @ 23:01:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback