'ello mate

Sicken dag! 2 timmars sömn, direkt till flygplatsen och kom fram vid 11. Och kom hem vid midnatt. Vi har verkligen bara ränt hela dagen. Definitionen av att ränna. Åkte direkt till Starbucks när vi kom fram för att komma ur komatröttheten med en kaffe. Vi har promenerat runt, och dött flera gånger om över morgondagens shoppingmöjligheter. Ätit italiensk lunch, gått på bio, ätit italienskt även till middag och pratat med sköna människor. Vi såg Sex and The City 2, Poppo tyckte inte den var bra alls. Rolig, men inte bra. Jag skulle ju då vilja kunna säga nåt om den, men jag somnade i nån timma, så jag har inte så mycket känslor vad gäller filmen.
Vi åker hem till Sverige onsdag kväll, och jag tror nästan dessa dagar blir mer än nog. Jag och Poppo i kombination är ett riktigt carpe-par. När vi går in för nåt så fångar vi dagen som om den aldrig blivit fångad, så det lär räcka efter ett par välfångade dagar. Det blir för mycket kul att hantera.
Nu ska jag däcka. Kramar till er mina vänner!
(obligatorisk bussbild)
Kaffereload

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback