Chillaxin

Ungefär såhär ser mina dagar ut:
Vakna upp. Gå en promenad. Frulle.
Bada som tusan.
Äta ett gott äpple.
Beundra naturens under.
Somna till musik.
Duscha. Slänga på kläder. Bli jätteglad över ett välvuxet träd.
Gå ner till stranden och välja ett middagsställe.
Äta thaimat. Med pinnar. Alltid pinnar. Blir som en lek.
Nåt av det bästa med Thailand är öppettiderna. Från 9 till 2 på morgonen är det full rulle, och det är så skönt att kunna "gå till Ica" vid midnatt för man kommer på att man vill ha nötter. Och det går så fort att göra sig iordning. Smink orkar man inte med då det är så fuktigt, plus att min hud skulle nog skrumpna ihop och ramla av om jag smetade på nåt på brännan. Och håret får torka av värmen, blir ju ändå frissigt om man försöker sig på nån form av styling. Så när man ska iväg nånstans är det en dusch och lite kläder och så är man färdig. Känner mig som en kille. Typ.
Godnatt!

Kommentarer
Postat av: Emilia

Gaaah härligt! Brun! Jag är avis, typ hehe! Njut av allt det där tänkte säga hoppas du har det bra, men det ser jag att du har det :) Kram!

2010-05-04 @ 22:18:58
URL: http://emiiiljaa.blogg.se/
Postat av: m

du har förtjänat detta hun..pusspuss

2010-05-05 @ 16:27:10
Postat av: Cecilia & Selma

Åååh är avis, haha.. vi vill också ha det sådär,

mst lätt åka utomlandts själva, utan föräldrar när vi blir stora! :) ha det så bra fina du<3

2010-05-05 @ 18:32:23
URL: http://welovelailabagge.blogg.se/
Postat av: Kim

Gosh vad snygg du är utan smink :D

2010-05-05 @ 22:29:22
Postat av: becca

Vilken härlig utsikt över vattnet! :)

2010-05-06 @ 14:59:50
URL: http://powerbyme.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback