Greetings from Thailand

Hej mina vänner! Har inte blivit nå bloggande det senaste dagarna dels för att det inte funnits så mycket att säga, dels för att jag varit lite upptagen med att göra ingenting. Så skönt! Och vet ni. Jag fjällar som en dåre. Halva mitt ansikte, och observera nu att jag säger HALVA för det är verkligen så stor del av min feja, har ömsat skinn. Det var så roligt när jag såg det för någon dag sen, såg helt sjukt ut! Verkligen läskigt! Som om jag vore brännskadad. Fast det var jag ju också. Ska leta fram en bild så får ni se! Nu är det nästan bra. Har tagit hand om det med gurka och haft keps när jag legat vid poolen. Man måste verkligen skydda sig från solen! Trodde att "det är luuuuugnt, jag har ju så bra pigment". Men det spelar verkligen ingen roll! Solen är så himla stark och det är farligt om man bränner sig. Så hur som, använd solskydd! Jag har definitivt lärt mig en läxa!
Förutom att ligga vid poolen på dagarna har vi ätit mysiga middagar vid stranden, vart på "beach party", fått massage, och gått promenader längs stranden. Helt enkelt hängt på stranden en del ;) Älskar att gå runt på stan också på kvällarna, det är så varmt och skönt.
Underbar frukost
Min liggställning om dagarna
De har så mycket vacker konst
Nu ska jag sova! Natti!

Kommentarer
Postat av: Cecilia

Åh så mysigt.. som jag har sagt förut,

vill så åka utomlands, NU! hehe :)

Ha det så bra<3

2010-05-07 @ 23:07:20
URL: http://ciccianderssonn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback